top of page

Uskottavuutta kansainvälisille markkinoille

Fencomp on suomalainen langattoman teknologian edelläkävijä, joka valmistaa muun muassa 5G-testikammioita ja komponentteja, ja on mukana lukuisissa huipputeknologian hankkeissa. Yritys toimii laaja-alaisesti televiestinnän, teollisuuden, lääketieteen, avaruusalan ja armeijan parissa ympäri maailmaa. 

Toteutin Fencompille brändistrategian pohjalta uuden brändi-ilmeen, jonka tavoitteena oli vahvistaa yrityksen kansainvälistä uskottavuutta korkean teknologian markkinoilla. Uusi ilme sisälsi logon, värimaailman, typografian, graafiset elementit ja kuvamaailman. Tein myös brändikäsikirjan, joka sisälsi ohjeistuksen ilmeen käytöstä sekä esimerkkejä sen soveltamisesta.

Fencompin ilme jalkautettiin uudelle verkkosivustolle, joiden UI/UX-suunnittelusta vastasin. Sivuston ulkoasu ja käyttäjäkokemus haluttiin vastaamaan tämän päivän vaatimuksia. Uudistin myös sivuston tekstit ja vastasin kuvasisällöistä yhteistyössä valokuvaajan kanssa.

Lisäksi suunnittelin messuosaston, jota Fencomp käytti Washingtonin ja Pariisin messuilla, sekä erilaisia markkinointimateriaaleja uudella ilmeellä. Uudistuksen yhteydessä päivitimme tuotekuvia, ja 3D-mallintaja toteutti tuotevideon messuille.

Projekti saavutti tavoitteensa: Fencompin uusi brändi-ilme ja verkkosivut vahvistivat yrityksen uskottavuutta kansainvälisillä markkinoilla. Uudistettu ilme heijastaa selkeämmin Fencompin ydintä ja vastaa nykypäivän vaatimuksiin, tuoden samalla lisää johdonmukaisuutta yrityksen viestintään. Koko Fencompin tiimi oli erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

bottom of page